Egyptair
+36 70 34 77 000 info@egyiptom-travel.hu Egyiptom-Travel Facebook Egyiptom-Travel Facebook Egyiptom-Travel Instagramm Egyiptom-Travel Instagramm Egyiptom-Travel Youtube Egyiptom-Travel Youtube Egyiptom-Travel Facebook Egyiptom-Travel Facebook

Egyptair

1

Menetrend

MS 752 Budapest – Kairó
Téli menetrend: 14:25 – 19:35 

MS 751 Kairó – Budapest
Téli menetrend: 12:00 – 14:25 

A járatok indulása tájékoztató jellegű.

 

Poggyász szabályok

Az Egyptair járatain megengedett maximális poggyászsúly és méret:

  • Kézipoggyász maximális súlya 8 kg, mérete normál kabinméret engedélyezett (55x40x23 centiméter).
  • Bőrönd maximális súlya 23 kg, a három dimenziójának az összege (szélesség + magasság + mélység) nem lehet nagyobb, mint 158 centiméter.

A 2 év feletti utasok, 1db kézipoggyászt és 1db bőröndöt vihetnek magukkal ingyenesen.
2 év alatti utasok (csecsemők) számára egy összecsukható babakocsi szállítása engedélyezett, mely maximálisan súlya 10 kg és maximális mérete 115 centiméter lehet (szélesség + magasság mélység)

 

Fedélzeti ellátás

Az Egyptair repülőgépein van fedélzeti ellátás. Hosszabb utakon például Budapest - Kairó vagy Budapest - Hurghada melegételt szolgálnak fel, üdítővel, salátával és desszerttel.
Általában két féle menü közül lehet választani. Kávé és tea ellátás folyamatos.

Rövid távon, például Kairó - Luxor ásványvizet szolgálnak fel.

Amennyiben speciális étkezési igénye van, például vegetáriánus, azt az utazás foglalásakor jelezze a megjegyzeés rovatban

 

Egyptair története

Az EGYPTAIR a világ egyik legrégebbi légitársasága, melyet 1932 májusában alapították, és ezzel a hetedik légitársaságként alapult meg a világon.

1933. augusztusban az EGYPTAIR megkezdte kereskedelmi tevékenységének működését, úgy, hogy elindította a Kairóból Alexandriába tartó járatát egy Spartan Cruiserrel, mely egy 1930-as években készült, 6-10 utas befogadására alkalmas, három hajtóműves Nagy-Britaniában gyártott szállítórepülőgép volt.

1935-ben összesen 12 de Havilland repülőgéppel bővült a flotta. A de Havilland egy angol repülőgép márka volt, melyet 1920-ban alapítottak és 1963-ig gyártottak repülőgépeket. A cég rendkívül jó minőségű repülőgépeket állított elő fából (később az építésnél alumíniumot is elkezdték használni), továbbá a változtatható állású légcsavarairól.
A második világháború alatt az egyiptomi kormány vette át a légitársaságot és egyúttal a nevét is megváltoztatták Misr Airlines-re (a Misr szó az arab nyelvben Egyiptomot jelent).

1946-ban a Misr Airlines nevet MisrAirre változtatták meg, és 10 Beechcraftot vásároltak, így amerikai gépek kerültek a flottába. A Beenchcraftot 1932-ben alapították Kansasban egy innovatív gyártó volt, mely rendkívül rövid idő alatt voltak képesek előállítani egy repülőgépet, illetve ők alkalmazták a V farok megoldását.

1949-ben tovább bővítették a flottát és vásároltak 10 db Vickers Vikinget, melyek két motoros rövid hatótávolságú brit gépek voltak, melyek már kezdtek hasonlítani a ma megszokott repülőgépekhez. Majd a következő évben a francia Languedoc repülőgépgyártó gépeit is elkezdték használni.

1960-ban a MisrAir egyesült a Syrian Airlines nevű légitársasággal, mely új identitást és megjelenést hozott. A légitársaság „United Arab Airlines-UAA” néven folytatta tovább a működését.

Az UAA Comet 4-c sugárhajtású repülőgépekkel bővítette a flottát, amellyel a Közel-Keleten az első társaság volt, amely ezeket a repülőgépeket használta.

1968-ban az UAA bemutatta a Boeing 707-320c-t, melynek szükségességét a növekvő nemzetközi forgalom és a hosszabb útvonalak indokolták. Így az UAA lett az első légitársaság a Közel-Keleten, amely Boeing 707-eseket repült.

1971-ben a MisrAir és a Syrian Airlines szétvált, aminek eredményeként létrejött az Egyptair!

2002. júliusban a 137/2002. számú elnöki rendelet segítségével az EGYPTAIR Holding Társasággá alakult összesen 7 db leányvállalattal.

2002. július 17-én az EGYPTAIR csatlakozott a Star Alliance hálózathoz, a világ legnagyobb légitársasági egyesületéhez, hogy professzionális repülést és kényelmesebb utazást kínáljon az ügyfelei számára. Az EGYPTAIR tagsága a Star Alliance hálózatban egyedülálló abban a tekintetben, hogy ez az egyetlen észak-afrikai és közel-keleti légitársaság, amely része a hálózatnak.


  2021. 07. 07.     Egyptair, Légiközlekedés, Repülőgép menentrend    Egyiptom Travel
Vendégkönyvünkből

Gattyán Zoltán véleménye

TÜRKIZ UTAZÁS - 2023
SENTIDO MAMLOUK PALACE HOTEL
"Első alkalommal utaztunk Egyiptomba. Rengeteget olvastunk utazàs előtt a különböző csoportoban az utazók tapaszralatairól. Sok hasznos információra tettünk szert, és sok felesleges aggodalom ... tovább
  2023. 08. 12.
IGEN,  ajánlom az Egyiptom Travel utazási irodát!
IGEN,  ajánlom a TÜRKIZ utazást!
IGEN,  ajánlom a SENTIDO MAMLOUK PALACE-t!
Szabóné Bori véleménye

MISZTIKUS OZIRISZ UTAZÁS - 2023
ARABIA AZUR RESORT
"Csodálatos út van mögöttünk! A misztikus ozirisz út nagyon jó választás volt! Minden úgy történt, ahogy az Egyiptom Travel hírdette! Csoda helyekre jutottunk el, az idegenvezetőnk, Karim ... tovább
  2023. 06. 25.
IGEN,  ajánlom az Egyiptom Travel utazási irodát!
IGEN,  ajánlom a MISZTIKUS OZIRISZ utazást!
IGEN,  ajánlom a ARABIA AZUR RESORT-t!
Gombásné K.Krisztina véleménye

HURGHADAI PIHENÉS UTAZÁS - 2023
AMC ROYAL HOTEL
"Első repülős utam volt.Nekem nagyon soknak bizonyult a Kairóban a várakozás.Mivel a jól szervezet kinti asszintencia a vízum megvétele után segítet a transzferbe bejutni.És mivel ez az időpont ... tovább
  2023. 06. 15.
IGEN,  ajánlom az Egyiptom Travel utazási irodát!
IGEN,  ajánlom a HURGHADAI PIHENÉS utazást!
IGEN,  ajánlom a AMC ROYAL-t!
Segítségre van szüksége?
Írjon nekünk
info@egyiptom-travel.hu

vagy hívjon minket
+36 70 34 77 000

 
Blogbejegyzéseink

Karnaki templom

A karnaki templomhoz hasonlatos lenyűgöző templomegyüttest sohasem építettek az ókori Egyiptomban. A komplexum az őt ért súlyos károk ellenére a mai napig is bámulatos.


A karnaki templomról néhány szóban

Ha valaki meglátogatja ezt ...

Egyiptom földrajza

Egyiptom – a területét figyelembe véve - Afrika 12. legnagyobb országa, és egyben a Föld 30. legnagyobb országa, hiszen 1001449 km2-en fekszik. Összehasonlításképpen Magyarország területének több, mint a tízszerese, Franciaország ...

Téti piramisa

Téti fáraó – aki a VI. dinasztia első fáraója volt, 32 évig uralkodott - a piramisát nem messze Dzsószer fáraó lépcsős piramisától építette fel Szakkarában. Ez a második piramis az ókori Egyiptomban, mely piramisszövegeket tartalmaz.

Kövessen minket a közösségi média felületeinken is!

Egyiptom-Travel Facebook     Egyiptom-Travel Instagramm     Egyiptom-Travel Youtube     Egyiptom-Travel Youtube
 

Egyiptom Travel Utazási Iroda


Telefonos ügyfélszolgálat:
Hétfő - péntek: 09:00 - 19:00
Szombat: 09:00 - 14:00

Sürgősség és azonnali információnyújtás esetén: 0-24
+36 70 34 77 000
info@egyiptom-travel.hu


Ügyfélszolgálati iroda:
Hétfő - péntek: 09:30 - 17:00
ELŐZETES IDŐPONTFOGLALÁS SZÜKSÉGES!
CAPITAL SQUARE Irodaház

1133 Budapest, Váci út 76. III. em.
Engedélyszám: U-001965


© 2021-2025 Egyiptom Travel Kft. powered by mestercom  v3.7.63
Megértettem
Ez a weboldal az Ön adatainak védelmét szem előtt tartva csak olyan, technikai jellegű sütiket használ, melynek segítségével gyorsabban és pontosabban szolgálhatjuk ki Önt! :)Részletek
MUISZ tagság logója