Cégünkről
+36 70 34 77 000 info@egyiptom-travel.hu Egyiptom-Travel Facebook Egyiptom-Travel Facebook Egyiptom-Travel Instagramm Egyiptom-Travel Instagramm Egyiptom-Travel Youtube Egyiptom-Travel Youtube Egyiptom-Travel Facebook Egyiptom-Travel Facebook

Sok szeretettel üdvözöljük Önt a cégünk weboldalán, biztosak vagyunk benne, hogy nálunk megtalálja az Ön által elképzelt egyiptomi utazást, melyet a weboldalunkon a saját ízlésének megfelelően alakíthat ki, majdnem teljes mértékben szabadon, csupán a közlekedési eszközök menetrendjét kell szem előtt tartania…

Magamról

Cégünk ügyvezetőjeként engedje meg, hogy először magammal kezdjem a bemutatkozást. Tóth Róbert vagyok, végzettségem szerint matematikai-testnevelés szakos tanár, de nagyon keveset tanítottam, ennek az oka egy ma is releváns probléma, azaz, hogy tanári fizetésből nem lehet eltartani egy családot. Ezért elkezdtem ügynökként dolgozni, sok mindenfélét árultam, pl. porszívót, biztosítást, csak, hogy a legnehezebbeket említsem. A megszerzett tapasztalatok alapján elkezdtem vezetői pozíciókat betölteni és projekteket felépíteni a nulláról…

Bármilyen furcsa is, de engem soha nem vonzott Egyiptom, nem érdekeltek a piramisok, az ókori Egyiptom építményei illetve annak történelme.

2008-ban egy akkori barátom ajánlotta, hogy tartsak velük egy 11 napos egyiptomi utazásra (Kairó, nílusi hajó, Hurghada), ahol ő egy spirituális csoportot vezetett. Kalandos egy út volt, rengeteg érdekes dolgot láttam, de mégis idegesített Egyiptomban valami, de az viszont nagyon. Ezért rettenetesen ellenszenves lett Egyiptom és megfogadtam, hogy soha többé nem megyek abba az országba!
Most már tudjuk, hogy ez nem így lett, sőt…. de haladjunk szépen sorjában.

Ezt a döntésemet természetesen rögtön közöltem a barátommal, aki azt kérte tőlem, hogy adjak még egy esélyt Egyiptomnak, de most nem egy nagy (45 fős) csoporttal fogunk menni, hanem mindössze egy kis (12 fős) csoporttal. Mivel számomra fontos volt a véleménye, ezért hittem neki és néhány hónappal később újra elutaztam velük Egyiptomba, és aztán következő években újra, és újra és újra…

Azon kaptam magam, hogy rendszeresen utazom Egyiptomba és a kíváncsiságom erőteljesen túlnyúlik az ókori Egyiptom spirituális vetületén, ezért elkezdtem bújni és megismerni az ókori Egyiptom történelmi örökségeit. Már ekkoriban is azt éreztem, hogy ennek a két jól elkülönülő nézetnek van közös metszete, de ezt nem könnyű kialakítani, mert az egyiptológusok szerint a spirituális emberek hülyeségeket beszélnek és álmokat kergetnek, a spirituálisok számára pedig az egyiptológusok fantáziátlanok és szűklátókörűek…

Már akkor is elgondolkodtam azon, hogy olyan jó lenne Egyiptom csodálatos világát megmutatni mindenkinek!

Egyiptomi utazási irodai tapasztalataink

Mivel égett bennem a vágy, hogy minél több embert rávegyek arra, hogy megnézze Egyiptom kincseit, ezért először csak besegítettem egy egyiptomi utazási irodának, majd később teljes munkaidős munkatársként dolgoztam ott, mint marketinggel és értékesítéssel foglalkozó vezető. Gyökeresen megváltoztattam az iroda marketing és értékesítési tevékenységét, megújítottuk a weboldalt, az iroda nevét, a közösségi oldalakat, átszerveztem a hirdetéseket, stb. Ennek hatására több, mint tízszeresére nőtt az utasok száma. Miután az utazási iroda tulajdonosa egy számomra elfogadhatatlan irányba vitte az irodát, ezért jobbnak láttam, ha külön utakon folytatjuk az éltünket és megváltam tőle.

DE nem bírtam sokáig egyiptomi utazási iroda nélkül, ezért hamar azon kaptam magam, hogy ismét egy egyiptomi utazási irodánál dolgozom, mindenesként…

Találkozásunk

Ezelőtt nem sokkal ismerkedtem meg Mikivel, akinek a felesége egyébként, egy korábbi munkahelyemen kollégám volt – tehát valóban kicsi a világ.
Hamar elkezdtünk összebarátkozni, és rájöttünk arra, hogy nagyon sok a közös bennünk, szinte teljesen azonos az értékrendünk. A beszélgetéseink alkalmával sokat meséltem neki az utazási irodáról, ahol korábban már dolgoztam és ahol éppen akkor dolgoztam.

Miki egyszer feltette a kérdést:

• Robi te mit csinálsz ott, mi a feladatod?
  • Hát én vagyok a mindenes, én csinálok mindent, mert a tulaj egyáltalán nem ért az utazási irodához, csak a pénzügyileg igyekszik finanszírozni azt – válaszoltam.
  • Én megfinanszírozom és csináljunk közösen egyiptomi utazási irodát – ajánlotta fel Miki.

Kértem tőle gondolkodási időt, mert nem akartam cserben hagyni azt az irodát.
De nagyon gyorsan rájöttem, hogy egy olyan lehetőség kopogtat az ajtómon Miki személyében, amire mindig is vágytam. Tulajdonosa lehetek egy olyan utazási irodának, ahol én határozhatom meg a működés alapvető irányait. Ez természetesen nem teljesen igaz, mert Mikivel közösen vagyunk tulajdonosai az irodának, és az alapvető irányokat, a startégiát és egyéb fontos dolgot közösen határozunk meg. De ez a felállás még sokkal jobb is, mintha egyedül lennék tulajdonos, mert így sokkal könnyebb és hatékonyabb üzemeltetni egy irodát. Mikivel való nagyon hasonló gondolkodásmódunk miatt ez sokkal inkább előny, mert sok nehéz helyzeten és döntésen segít átjutni, hiszen neki az üzleti életben hosszú és eredményes vezetői tapasztalata van.

Ideje annak, hogy néhány szóban bemutassam most. Kabai Miklós a neve. Közgazdasági és pénzügyi területen diplomázott, mégis amerikai gyártócégeknél kezdte karrierjét. Kezetben értékesítésben dolgozott, de tudni akarta, hogy amit megígér a vevőnek, az tényleg teljesülhet-e. Nem akarta, hogy ne tudja az egyik kéz mit csinál a másik, és ennek a végén az ügyfél igya meg a levét, így igyekezett a cég teljes (beszerzés, termelés, pénzügy stb) működését átlátni, megérteni. Ennek köszönhetően nagyon fiatalon, már 27 évesen egy több millárd forint bevételű amerikai gyár igazgatója lett. Egyiptomba először 2000-ben ment egy nílusi hajóútra, és rögtön beleszeretett. Azonkívűl, hogy megvette a fél bazárt, azt is első kézből tapasztalhatta, hogy mennyire fontos egy nílusi hajó minősége hiszen egy véletlen szerencsének köszönhetően hetedmagával, a csoporttól eltérő hajóra került.

2004-ben már búvárként tért vissza a Vörös-tenger csodáit felfedezni. Évent 4-5 alkalommal utazott, többször járt Sharm el Sheikben, Hurghadan, Marsa Shagran, Safagán, és rengeteg hajós szafarin vett részt (északi roncs, déli nagy szafari, stb.)

A kezdetek

Mivel már korábban sokat beszéltünk az utazási irodáról, így nem igényelt nagy elkészületet, megalkotni az alapvető stratégiánkat.

2020.02.02 volt az alakuló „ülésünk”, ezt a dátumot tekintjük az indulási dátumunknak. A mondás szerint: Ember tervez, Isten végez. A mi esetünkben ez így hangzik: Ember tervez, COVID végez.

2020. március végére volt meg a repülőjegyünk Kairóba, ahol előre egyeztetett találkozónk is lett volna néhány partnerjelölttel, de március közepén megállt a világ a COVID miatt, így nekünk is át kellett alakítani a menetrendünket.

Elhatároztunk, hogy egy még különlegesebb utazási irodát csinálunk, mint amit előzetesen terveztünk, mivel hirtelen nagyon sok időnk lett. Nem sürgetett minket senki és semmi sem, nem kellett idő előtt nyitnunk, mert nem kellett hatalmas költségeket (iroda bérlet, munkatársak, stb.) kifizetnünk.

Így az eltelt több, mint 2 évben rengeteg munkát végeztünk el, és óriási összegeket fektettünk be, és fektetünk be mai is a cégünkbe.
Hogy miért? Azért, mert azt szeretnénk, hogy olyan szolgáltatást nyújtsunk Önnek, hogy legközelebb is velünk utazzon.

Egyiptomi utazási partnerünk

Az elmúlt években szerzett tapasztalataim alapján világosan megfogalmazódott bennem, illetve bennünk, hogy milyen egyiptomi partnert szeretnénk magunknak, mert ez nagy részben hozzá fog járulni a mi utazási irodánk sikerességéhez. A korábbi években, a többi utazási irodába által megismert partnerek elsősorban igénytelenek, rendszertelenek, lusták voltak és folyamatosan finanszírozási problémával küzdöttek. Ezért teljesen új partnerek után néztünk. Tudtuk, hogy ezen tulajdonságok bármelyike felmerül a jelöltben, azt azonnal el fogjuk kerülni.

Hosszú kiválasztási folyamat után – volt rá időnk bőven – megtaláltuk a partnerünket, mely Egyiptom egyik, ha nem a legnagyobb és legjobb utazási irodája. Több szállodájuk és nílusi hajójuk van és százas nagyságrendben rendelkeznek közlekedési eszközökkel (busz, mikrobusz, stb.). A COVID idején például beszálltak az egyiptomi tömegközlekedésbe, ami egy nagyon nemes feladat, és imponált a számunkra.
Az ő hozzáállásuk, tapasztalatuk, gazdasági erejük nemcsak számunkra garancia, de az utasaink számára is.

Mi nagyon büszkék vagyunk arra, hogy sikerült megnyernünk őket az együttműködésre.

Stratégiánk

Mikinek és nekem is megvannak a saját utazási élményeink, és utazási irodákkal összefüggő tapasztalataink. Miki nagyon sok helyen volt a világban, számtalan országot meglátogatott és szinte minden esetben saját magának szervezte az utazásait. Kivételt csak azok képeztek, amikor nagy helyismeretre volt szüksége, ilyenkor helyi utazási irodákkal vette fel a kapcsolatot.

Mivel én több évet dolgoztam egyiptomi utazási irodáknak, már ismertem az utasok igényeit, elvárásaikat és a problémáikat. Ezekkel a tapasztalatokkal felfegyverkezve alkottuk meg a stratégiánkat, mely három főbb pillérre támaszkodik

1. Biztonság

Nem csak a „Maslow szükségletpiramis” egyik legalsóbb, azaz legalapvetőbb szintje a biztonság, illetve az arravaló törekvés, de a mi stratégiánknak is ez az egyik alappillére. A Maslow piramisban a biztonság szintje alatt, mindössze egyetlen szint van, ez a fizikai szükségletek (légzés, evés, ivás, alvás, szex, anyagcsere) szintje.
Feltettük magunknak azt a kérdés, hogy mitől érzi magát valaki biztonságban Egyiptomban. Több dologtól is:

• Üzembiztos és műszakilag kifogástalan járművekkel szállítják őt.
  • Megfelelő mennyiségű információ áll a rendelkezésre az utazás, a szálloda, a fakultatív programok megismeréséhez, illetve az utazásra való felkészüléshez.
  • A turisztikai szolgáltató megfelelő tapasztalattal rendelkezik. Itt természetesen mindenki ránk gondol, ami természetesen jogos elvárás egy magyarországi utazást szervező irodától. Mi sem fáradtságot, sem pénzt nem kíméltünk és bejártunk MINDEN helyszínt (látnivalók, szállodák, stb.), mindent lefilmeztünk. Ezeken a helyeken már többször is jártunk, hiszen én 14 éve látogatom folyamatosan Egyiptomot, de mindig van olyan változás, amit meg kell ismerni. Az egyiptomi utazási irodákkal kapcsolatban érdemes tudni azt, hogy vannak olyan egyiptomi utazási irodák, akik szakosodtak bizonyos területekre. Nekünk fontos volt, hogy kinti partnerünk ne csak tengerpartra szervezzen utazásokat, hanem a belső egyiptomi turisztikai lehetőségek, kultúrális örökség bemutatásában is nagy tapasztalattal rendelkezzenek.
  • Kényelmesen, nem rohanva tudjon utazni, az átszállásokra legyen megfelelő mennyiségű idő.
  1. Minőség
  • Elhatároztuk, hogy csak ellenőrzőtt 4 és 5 csillagos hoteleket használunk (3 csillagost hotelt csak az utas külön kérésére). Természetesen itt érdemes megjegyezni, hogy nem minden esetben a csillagszám a döntő, de azért érdemes megfontolni…
  • Tengerparti hotelek esetében nem használunk félpanziós ellátást, csak minimum all inclusive hotel, mert árban nagyon kevés közte a különbség viszont minőségben hatalmas.
  • A szállodák olyan széles választékát kínáljuk, amit talán egyetlen egyiptomi utazásszervező cég sem, de ezen továbbmenve a szállodáknál többféle szobatípust is kínálunk. Így Önnek nem kell beírni egy standard szobával, hanem választhat magasabb kategóriájú szobát, ami jobban igazodik az Ön igényeihez.
  • Utazásaink konfigurálhatósága valóban egyedülálló a piacon, így olyan minőségben tudja összeállítani az utazását, ami az Ön számára megfelel.
  • Programok összeállításánál figyelembe vettük, hogy ne legyenek zsúfoltak a programok, de ne legyenek üres járatok sem. Ugyanakkor nem követtük a piaci hagyományokat sem, így sok esetben szembementünk a piaci tradíciókkal.
  • A weboldal felépítésénél előtérbe helyeztük azt, hogy felesleges információkkal ne zavarjuk meg az érdeklődők figyelmét, legyen az releváns, vagy oda nem illő információ.
  • Folyamatosan fejlesztjük a szolgáltatásaink minőségét az utasaink érdekeit szem előtt tartva.
  • Ahhoz, hogy Ön minőségi döntést tudjon hozni, és megalkuvás nélküli utat tudjon konfigurálni, megfelelő mennyiségű és minőségű információra van szüksége. Ebben az esetben is igyekeztünk úgy adagolni az információkat, hogy Ön ne azt érezze, hogy maga alá temeti a sok információ, hanem éppen a döntést szabadságát adja Önnek.
  1. Ár kontra érték

Könnyű úgy biztonságos és jó minőségű utakat szervezni, ha egy iroda a piaci ártól lényegesen drágábban kínálja az utazásait. Számunkra is komoly kihívást jelentett és jelent a mai napig is, hogy a biztonságnak és a minőségnek egy olyan keverékét alkossuk meg, ahol a biztonság és a minőség magas színvonalához megtaláljuk a legalacsonyabb árat. Ezért igyekszünk a lehető legnagyobb nyomást helyezni a partnerünkre és folyamatosan alacsonyan tartani az árainkat. Természetesen vannak olyan gazdasági tényezők, amire se nekünk, se a partnereinknek nincs ráhatása, pl. dollár árfolyam, üzemanyagok ára, folyamatos infláció, stb.

Fontos megjegyeznünk, hogy a cégünk kreativitása kiemelkedik a piacon, nem félünk új utakon menni, új megoldásokat alkalmazni, ezért mindenben elsők vagyunk a saját iparágunk piacán.

Tesszük mindezt az utazásaink minőségének a javítása érdekében, azért, hogy Ön is átélje, hogy nekünk valóban:

SZENVEDÉLYÜNK EGYIPTOM!

Fejlődésünk

2022. június elsején kezdtük el a valódi értékesítésünket. Most is nagyon köszönjük azon utasainknak a bátorságát, akik az elsők között nem féltek egy teljesen kezdő céggel elutazni Egyiptomba! Egy zöldmezős beruházással induló utazási irodának, mindig nagy kihívást jelent elnyerni az utasok bizalmát.
Mi mindent megteszünk azért, hogy ez a bizalom folyamatosan növekedjen. Megállás nélkül fejlesztjük a szolgáltatásaink minőségét, amibe nem csak a weboldalunk és az értékesítési folyamatunk „ügyfélbarátságának” a növelése tartozik bele, de hatalmas segítséget jelent a hazaérkezett utasainkkal folytatott beszélgetéseink, melyből valódi visszajelzést kapunk az Egyiptomban történt eseményekről, így az esetlegesen fellépő hibát azonnal tudjuk orvosolni.

2022. szeptemberében az egyik legnagyobb Magyarországon működő utazási szoftvert és utazási weboldalakat forgalmazó cégtől kaptunk elismerést, mert szerintük az általunk fejlesztett weboldal követendő példa.

2022. októberben 3 új utazást vezettünk be:

• Szkarabeuszt (Kairó 2 éj, Luxor 2 éj),
  • Ezüst Szkarabeuszt (Kairó 1 éj, Luxor 1 éj, Hurghada 5 éj – hurghadai tartózkodás növelhető),
  • Türkiz PLUSZ-t (Kairó 2 éj, Hurghada 5 éj hurghadai tartózkodás növelhető),

2022. novemberben az Egyptair helyi képviseletétől kaptunk dicsérő e-mailt, melyben méltatják a növekedésünket.

2023. januárban elindítottuk a Vendégkönyvünket, ahova folyamatosan érkeznek az utasaink tapasztalatai, akiknek lehetőségük van néhány fotóval illusztrálni a véleményüket az utazásukról. Mi ezeket a véleményeket nem cenzúrázzuk, azok is megjelennek az oldalon, amik esetlegesen negatív kritikát fogalmaznak meg velünk szemben. Kimondottan büszkék vagyunk arra, még senki sem fogalmazott meg kritikát velünk szemben…

2023. január végén, a munkánk elismeréseként felvételt nyertünk a Magyar Utazási Irodák Szövetségébe.

Magyar Utazási Irodák Szövetségének a tagja logó

A fejlődésünk töretlenül és folyamatosan egyedi megoldásokkal és utakkal fogunk jelentkezni!

Vendégkönyvünkből

Györgyi véleménye

SZKARABEUSZ UTAZÁS - 2023
STEIGENBERGER PYRAMIDS HOTEL
"Mi a családunkkal a Szkarabeusz utazást választottuk amit azoknak ajánlok akik vissza szeretnének menni az időben az ókort megcsodálni mert a piramisokat a szfinxet a királyok völgyét élőben ... tovább
  2023. 09. 25.
IGEN,  ajánlom az Egyiptom Travel utazási irodát!
IGEN,  ajánlom a SZKARABEUSZ utazást!
IGEN,  ajánlom a STEIGENBERGER PYRAMIDS-t!
Gombásné K.Krisztina véleménye

HURGHADAI PIHENÉS UTAZÁS - 2023
AMC ROYAL HOTEL
"Első repülős utam volt.Nekem nagyon soknak bizonyult a Kairóban a várakozás.Mivel a jól szervezet kinti asszintencia a vízum megvétele után segítet a transzferbe bejutni.És mivel ez az időpont ... tovább
  2023. 06. 14.
IGEN,  ajánlom az Egyiptom Travel utazási irodát!
IGEN,  ajánlom a HURGHADAI PIHENÉS utazást!
IGEN,  ajánlom a AMC ROYAL-t!
Zsolt és Piroska véleménye

HURGHADA SZÁLLÁS UTAZÁS - 2023
SENTIDO MAMLOUK PALACE HOTEL
"Az utazás előtt sokban segített a weboldalon található szálloda leírások fotókkal és videókkal. Külön köszönet Tóth Róbert felé, hogy a már korábban választott szálloda helyett, számunkra ... tovább
  2023. 12. 20.
IGEN,  ajánlom az Egyiptom Travel utazási irodát!
IGEN,  ajánlom a HURGHADA SZÁLLÁS utazást!
IGEN,  ajánlom a SENTIDO MAMLOUK PALACE-t!
Segítségre van szüksége?
Írjon nekünk
info@egyiptom-travel.hu

vagy hívjon minket
+36 70 34 77 000

Blogbejegyzéseink

Edfui Hórusz templom

Az edfui Hórusz templom talán az egyik legteljesebb és legjobb állapotban fennmaradt ókori egyiptomi templom. A többi Nílus menti templomhoz képest ez a templom nem közvetlenül a Nílus partján épült fel, hanem attól kissé távolabb, a kikötőtől ...

Téti piramisa

Téti fáraó – aki a VI. dinasztia első fáraója volt, 32 évig uralkodott - a piramisát nem messze Dzsószer fáraó lépcsős piramisától építette fel Szakkarában. Ez a második piramis az ókori Egyiptomban, mely piramisszövegeket tartalmaz.

Menkauré piramisa

Menkauré piramisa a gizai fennsík 3. legmagasabb piramisa.
Az építtetője Menkauré fáraó, aki igazi piramisépítő család legfiatalabb tagja, hiszen a nagyapja volt Kheopsz fáraó – akinek a nevéhez fűződik Egyiptom legmagasabb piramisa -, az apja pedig Kefrén ...

Kövessen minket a közösségi média felületeinken is!

Egyiptom-Travel Facebook     Egyiptom-Travel Instagramm     Egyiptom-Travel Youtube     Egyiptom-Travel Youtube

Egyiptom Travel Utazási Iroda

Hétfő - péntek: 09:30 - 17:00
ELŐZETES IDŐPONTFOGLALÁS SZÜKSÉGES!
CAPITAL SQUARE Irodaház

1133 Budapest, Váci út 76. III. em.